נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

פלאפון חברת הסלולר המובילה בשירות

פלאפון מככבת עם שיפור ניכר במדדים ועם מספר התלונות הנמוך נגדה בתחום הסלולר בדוח חדש שפרסם משרד התקשורת.

| 27/03/18 | 18:01 | זמן קריאה: דקה
משרד התקשורת פרסם היום (שלישי) דוח המפרט את נושא פניות הציבור בנושא חברות הסלולר והאינטרנט לשנת 2017. הדוח מפרט את כמות התלונות שהוגשו, הנושאים בהם עסקו התלונות וכמה מהן התבררו כמוצדקות. בתחום הסלולר מובילה חברת פלאפון עם כמות התלונות הנמוך ביותר שהתקבלו - בסך הכול 2.7 תלונות לכל עשרת אלפים מנויים. בתחום ספקיות הגישה לאינטרנט מובילה בזק בינלאומי עם 1.7 תלונות לכל עשרת אלפים מנויים.


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי