נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

חמשת הפודקאסטים שכדאי לכם להאזין להם

פודקאסטים הם אחלה דרך להעביר נסיעה ארוכה, להעשיר את הפסקת הצהריים, ללמוד תחומים חדשים וסתם להפיג את השעמום אבל לפני שתעשו את כל זה, כדי שתדעו: מה זה פודקאסט בכלל?

| 02/07/17 | 13:49 | זמן קריאה: 2 דקות

פודקאסטים הם מעין בלוגים באינטרנט, תוכן מושמע בנושאים שונים ומגוונים שמחולקים ליחידות של פרקים אליהם ניתן להאזין בכל זמן ומכל מקום. רעיון הפודקאסט נבע מחיבור של Ipod נגן המדיה של אפל למילה Broadcast שמשמעותה בעברית היא מִשדר. קיימים פודקאסטים בנושאים כמו היסטוריה, רפואה, טכנולוגיה ואפילו מיניות. הפודקאסטים מחולקים לפרקים כך שכל פרק מתייחס להיבט אחר שקשור לנושא הפודקאסט. 


אנחנו משקיעים המון בכדי ללמוד דברים חדשים, לחקור ולהעשיר את הידע שלנו, רק שזה ברוב המקרים תלוי בתנאי קבלה ותשלום כזה או אחר. פודקאסט היא דרך מעולה ללמוד מה שמעניין אותך ורק מה שמעיין אותך. הפודקאסט בניגוד ללימודים פורמאליים הוא נתון לבחירתך. במסגרות כאלו ואחרות אנחנו נתקלים כחלק מחומר הלימוד בדברים שלא באמת מעניינים אותנו. בפודקאסטים לא רק שניתן ללמוד ידע רב בתחום שמעניין אותנו, יש אפשרות לעביר את הקטעים שלא מעניינים אותנו, להפסיק באמצע, להאזין שוב וכו'. והחלק הכי טוב הוא שאתם יכולים להקשיב לכל פודקאסט שתרצו היישר מהפלאפון שלכם.

בכדי שתוכלו להזין לפודקאסטים כל שעליכם לעשות הוא להוריד אפליקציה שנועדה להאזנה לפודקאסטים, יש כמה סוגים, אך כולן טובות באותה מידה. לאחר שהורדתם את האפליקציה חפשי את שם הפודקאסט הרצוי והרלוונטי עבורכם ולחצו על  "subscribe" בכדי שכל פרק חדש שיעלה יתעדכן אצלכם.



אוקיי, אז יש לכם המלצות לפודקאסטים מעניינים
ואם כבר הבנו מזה פודקאסט, לפניכם חמישה פודקאסטים שיעשירו אתכם שכדאי שתכירו: 
1.    קטעים בהיסטוריה  -  הפודקאסט הישראלי המוכר והוותיק בנושא היסטוריה. יותר מ-190 פרקים על דמויות ואירועים היסטוריים מרתקים, שמוגשים בצורה קלילה ומעניינת מפי יובל מלחי.
2.    פה ושם בארץ ישראל - פודקאסט העוסק בנושאי היסטוריה מדע ותרבות ישראלים, סיפורים מארץ ישראל וביוגרפיות של אנשים. 
3.    ביוקאסט - פודקאסט המקדיש כל פעם קבע שעה לסקירת אישיות מעניינת. הפדקסט מציג את האדם, נקודות ציון חשובות בחייו ופועלו. הדמויות הנבחרות הן לאו דווקא מוכרות או חושפניות אך מעניינות מאוד.
4.    הכוורתפודקאסט אשר עוסק ברעיונות. בכל פרק דפנה שיזף, המגישה, מראיינת אישיות אחרת המתמחה, בעלת דעה או עניין בתחום אחר. 
5.    פופקורן - פודקאסט לאנשים שרוצים ללמוד מטעויות של אחרים. בכל שבוע ליאור מרנקל, המגיש מראיין אדם עם קריירה אלטרנטיבית ושואב מהם את כלמה שלמדו על החיים. 




 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי