נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

מה קורה ב - SONY XPERIA X

Xperia X הוא הדגם האמצעי בסדרת Xperia של סוני, והוא יושב בין ה-XA שפונה לשוק הנמוך וה- X performance שפונה לשוק הגבוה. מדובר במכשיר ביניים פלוס שדומה ל- Z5 המקורי עם שינויים קלים. 

מערכת פלאפון | 15/06/17 | 17:08 | זמן קריאה: 2 דקות

סוני לא שינתה את העיצוב של המכשירים שלה לאורך השנים, אבל הפעם היא הקפידה לבדל בין העיצובים של הסדרות השונות. במקום גב זכוכית ומסגרת מתכתית תקבלו גב מתכתי עם מסגרת פלסטיק עמידה יותר. המסך ב- Xperia X  בגודל  5 אינץ' וברזולוציית Full HD, בדומה לדגם המתקדם יותר בסדרה, עם טכנולוגיית Triluminos שמשביחה את רוויית הצבעים במסך. הזכוכית חסינה לשריטות ובעלת קימורים בקצוות וכפתור ההפעלה של המכשיר מכיל גם חיישן טביעות אצבע. כדאי שתדעו שבניגוד ל - Xperia  מהסדרה הקודמת, ה - X אינו חסין למים, וחבל.



מערכת ההפעלה המותקנת על המכשיר היא Android 6.0.1, עם ממשק נוח ופשוט, אבל המערכת מגיעה עם לא מעט אפליקציות מובנות של סוני שיכולות טיפה להעיק. 
הסוללה קטנה מהדגם הקודם, אבל אורך החיים שלה לגמרי מספק, ובשימוש מסיבי עדיין הגענו לסוף היום עם אחוז נכבד ממנה. 

והמצלמה, מה?
אין צורך לומר יותר מידיי על חיישני המצלמה של סוני הידועים כמעולים, וזו הסיבה שה- Xperia X מפיק תמונות מצויינות: עם רזולוציה של 22.5 מגה פיקסל ועדשה רחבה של 24 מ"מ תוכלו לקבל תמונות ממוקדות ועשירות. המצלמה הקדמית היא מצלמת 13 מגה פיקסל עם עדשה רחבה שתספק צילומי סלפי גם בתנאי תאורה קשים. הבינה המלאכותית שסוני שילבה במצלמה מאפשרת לצלם תמונות ממוקדות וחדות גם תוך כדי תנועה. ממשק המצלמה קל ונוח להתמצאות והשימוש במצב צילום אוטומטי לרוב יספק תוצאות טובות. תוספת נחמדה למצלמה היא האפשרות להיעזר באפליקציות חיצוניות המעניקות אפשרויות כמו הוספת טקסטים, פילטרים או צילום פנורמי – ישירות מהמצלמה. 



בשורה התחתונה, הצעד של סוני בבידול המכשירים מאוד חכם ועוזר לצרכן להבין בדיוק איזה מהמכשירים מתאים לו ובאיזו רמה המכשיר המדובר. ה-Xperia X  מספק את כל מה שצריך מטלפון ממוצע ובעיקר מעניק מצלמה טובה מהממוצע וחיי סוללה טובים במחיר משתלם.


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי