נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

שנה חדשה, אייפון חדש – כל מה שאתם צריכים לדעת 

חיכינו לאייפון החדש בציפייה גדולה בכדי שנדע בדיוק מה אפל תכננה לנו לשנה החדשה, וקיבלנו שלישייה מנצחת של מכשירים מרהיבים בהכרזה אחת חגיגית כשגולת הכותרת של ההכרזה הייתה חשיפתו של iPhone x. 

מערכת פלאפון | 19/09/17 | 10:49 | זמן קריאה: 2 דקות

הדגמים שהוצגו תומכים לראשונה בטעינה אלחוטית, אנימוג'י בתלת מימד, מציאות רבודה ועוד פיצ'רים נוספים ומרשימים, לצד השקת המכשירים הוצגו גם מוצרים חדשים: שעון חכם חדש, אפל TV ועדכון לאוזניות airpods. 

אפל חגגה השנה 10 שנים להשקת סדרת הסמארטפונים. המכשיר הראשון בסדרה הוצג  ב-29.6.2007 כשילוב של טלפון סלולר, נגן מדיה נייד ומחשב כף יד המסוגל להתחבר לאינטרנט. המכשיר זכה לתגובות נלהבות בזכות העיצוב והסגנון ונחשב למכשיר הראשון שהחדיר את צג המגע לעולם שלנו. האירוע התקיים באולם שקרוי על שם סטיב ג'ובס מייסדה והוצגו 2 סמארטפונים שהם שיפור של אייפון 7 ולצידם אייפון X  סמארטפון הדגל שחזיתו הוא מסך מלא, בעל יכולות צילום מעולות וממשק משופר.

iPhone 8 iPhone 8+
החידוש העיקרי והבולט הוא זכוכית שמכסה את החלק האחורי של המכשירים בנוסף לכך הם יצויידו במעבד חזק וחדש A11  בעל 6 ליבות – לטובת עבודה בהספק גבוה וחיסכון בסוללה וגם ישפרו את יכולות הצילום, עיבוד פיקסלים ומיקוד מהיר באור נמוך. אייפון 8 מגיע אלינו בגודל של 4.77 אינץ' ואייפון 8 פלוס כאמור גדול יותר בעל מסך של 5.5 אינץ'. המסכים שופרו ומצלמות המכשיר מגיעות עם 12 מגה פיקסל, בנוסף לכך אייפון 8 פלוס מגיע עם מערך צילום כפול. בדומה לדגמים האחרונים של אפל, גם הם יצויידו בתקן של עמידות מים ואבק וגם לראשונה באפל, יתמכו בטעינה אלחוטית, שזה עניין מרגש לכל הדעות. 



ONE MORE THING iPhone x
ונעבור אל גולת הכותרת של ההכרזה, אל האייפון המיוחל לו כילינו ציפינו ואל תתבלבלו, מדובר באות רומית שמציינת את המספר 10 ולכן יש לכנות אותו אייפון 10 ולא אייפון איקס. בעל המסך הגדול ביותר מבין השלושה שהוצגו, 5.8 אינץ' ברזולוציה של 2436×1125 ויגיע בגדלים של 64 ו-256 ג'יגה. האייפון החדש מצופה זכוכית מכל הכיוונים וכפי שציפינו כפתור הבית אכן נעלם, אותו כפתור שמזוהה כ"כ עם אפל ומוכר לנו מראשית גרסאות האייפון ואכן מדובר בשינוי עיצובי מהפכני באפל. על מנת להגיע אל מסך הבית, יש לבצע תנועת סוויפט מתחתית המסך וכדי להפעיל את סירי החכמה יש ללחוץ על כפתור צד מוגדל או להשתמש בקולכם ולהגיד "היי סירי". תג המחיר שלו צפוי להיות הגבוה ביותר מבין האייפונים.
 

(מתוך היוטיוב של אפל)

האנימוג'יס זכו להבעות פנים אנושיות ( Animoji פונקציה חדשה שנשלטת על ידי הבעות פנים) והאייפון החדש ייפתח באמצעות מנגנון לזיהוי פנים, שיוכל לזהות את המשתמש בכל תאורה שהיא גם בתנאי חושך. אפל מבטיחה שלהבדיל מחברות אחרות באמצעות  Face ID, לא ניתן יהיה לרמות את הזיהוי על ידי שימוש בתמונות ואפילו לא עם מסיכות. תצוגת האייפון נקראת Super Retina Display שעתידה להיות טובה בהרבה מהתצוגה OLED הקיימת ולהעניק איכות צפייה חדשנית וריאליסאטית.

לחובבי הצילום כמובן ומי שמכור לדבר, מערך המצלמות הכפול בגב המכשיר מגיע עם רזולוציית 12 מגה פיקסל, שתי העדשות מכילות מייצב אופטי. הפלאש הינו משופר ויציג תמונות איכותיות בתנאי תאורה שאינם אופטימליים. לחובבי הסלפי למיניהם, המצלמה הקדמית באייפון X שופרה גם היא ותאפשר תמונות איכותיות יותר עם אפקט פורטרט.   


(האייפון הזה כולו מסך, אפל)

החידוש הגדול מכולם הוא ה Air Power פד טעינה חדש אלחוטי לכל המכשירים, כולל האייפון X שמתאים לכל המוצרים של אפל, כולל האפל ווטצ', המשטח יאפשר הטענה של מספר אייפונים במקביל ומכשירי אפל שונים ומסמן סוף עידן שבו רבים על המטען. אנחנו יודעים שעשינו לכם חשק ושכבר ממש בא לכם לשים את האצבע על מסך הטאצ' החדש ולהתנסות בפיצ'רים החדשים, אך בינתיים תצטרכו לחכות בסבלנות... מבטיחים לעדכן בטרם המשלוח הראשון מאפל יגיע לישראל ויעשו לנו את השנה החדשה למשוכללת וטכנולוגית מתמיד.



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי