נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

סנאפ צ'אט וואט?!

סנאפצאט היא אחת האפליקציה הכי חמות היום בקטגוריית הרשתות החברתיות. סנאפצ'אט מתבססת בעיקר על תוכן ויזואלי שמורכבת מסרטונים/תמונות שניתן לצייר עליהם או להוסיף עליהן סטיקרים. 

מערכת פלאפון | 06/06/17 | 13:58 | זמן קריאה: דקה

סנאפצ'אט הכי טרנדית בקרב ילדים ונוער ואין ספק שגם גילאים בוגרים יותר לומדים להנות ממנה מאוד. אין מה לעשות, זה מצחיק להדביק אוזניים ולשון של כלב על פנים של ילד בן חמש וגם על פנים של אישה בת חמישים באותה המידה. 

   

סנאפצט כמו גם וואטסאפ החלה כרשת להעברת הודעות מידיות שהתפתחה במהירות להיות רשת חברתית בעזרת הקבוצות בה נמצאים המשתתפים המאפשרים ליצור רשת חברתית של שיתוף. בשונה מפייסבוק, בסנאפצאט ניתן לקבוע כמה זמן יפורסם התוכן ומתי יעלם כליל ולא ישאר לו זכר. סנאפצ'אט היא הגרסה הקלילה והמשוחררת של הרשתות עם מעקב ברור על מי נחשף לתכנים ומי לא. 

איך מצטרפים?
מורידים את האפליקציה של סנאפצ'אט מגוגל פליי או מהאפל סטור, אתם תזהו אותה בקלות בזכות סמל הריבוע הצהוב עם הציור של הרוח, מזינים את כל הפרטים המבוקשים ומאשרים לאפליקציה גישה למצלמה ולרשימת אנשי קשר על מנת שכשתיכנסו היא כבר תציע לכם לצרף חברים לרשימת תפוצה שלכם. 



לאחר מכן מוסיפים חברים לרשימת תפוצה ואז מגיעים לתכלס, מצלמת הסלפי (שעלייה מתבססת כל אפליקציה). 

לחצו על הפנים שלכם שמופיעות על המסך עד שיופיעו בתחתית המסך עיגולים של אפקטים, שחקו בין האפקטים ובחרו את האהובה עליכם. על מת לצלם את עצמכם לחצו על הכפתור האמצעי שנימצא בתוך העיגול. לאחר מכן יש לכם את האפשרות לשמור את התמונה, לשלוח אותה לאיש קשר ספציפי, לפרסם בסטורי שלכם שגלוי לכל חבריכם ברשימה ולהחליט תוך כמה זמן התוכן יעלם.

והבונוס הגדול הוא שגם סנאפצ'ט כלולה בחבילה המושלמת ללא צריכה מחבילת הגלישה שלכם, אך שאתם יכולים לעשות אפקטים מהבוקר עד הערב ועדיין ליהנות מחבילה ללא הגבלה.

בהצלחה😊 



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי