נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

הדרך הקלה לעבור מאייפון לאנדרואיד ולהיפך

אחת המלחמות הגדולות בהיסטוריה האנושית היא המלחמה בין משתמשי אייפון למשתמשי אנדרואיד, שבטוחים כל אחד מהם כי מערכת ההפעלה שלהם היא הטובה ביותר. אולם, לעיתים אנשים משנים את דעתם. כך תעברו מאייפון לאנדרואיד ולהיפך בקלות.

מערכת פלאפון | 09/01/19 | 12:57 | זמן קריאה: 2 דקות

הפחד הכי גדול בשדרוג למכשיר סלולרי חדש הוא מה יעלה בגורל התמונות, אנשי הקשר, לוח השנה וכו', במיוחד כאשר עוברים מאייפון לאנדרואיד או להיפך. מדובר אמנם בחשש טבעי, אך אין באמת סיבה לדאגה. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לגבות את כל המידע היקר שיש לכם על המכשיר. תמונות ניתן להוריד למחשב או לגבות בענן, אנשי קשר ניתן לגבות באמצעות אפליקציות שונות ואת היסטוריית שיחות הווטסאפ ניתן לשלוח לעצמכם למייל דרך האפליקציה עצמה. ומה בנוגע לשאר הדברים?

כשעוברים מאייפון לאנדרואיד:
מכשירי אנדרואיד מסוימים מגיעים עם אפליקציה מובנית המאפשרת לחבר למכשיר את האייפון הישן שלכם ולסנכרן ביניהם. מדובר בפעולה פשוטה וקלה, אבל שוב, רק אם יש ברשותכם מכשיר המאפשר זאת. אם לא, תוכלו להיעזר באפליקציה בשם Phone Clone. את האפליקציה יש להוריד הן לאייפון הישן שלכם והן לאנדרואיד החדש שלכם, מה שיאפשר לכם להעביר מידע ונתונים בקלות בין המכשירים. 

ניתן גם להעביר ידנית תמונות וסרטונים ללא שימוש באפליקציה. מה עושים פשוט מורידים את התמונות והסרטונים מהאייפון למחשב, ואז מעלים אותם מהמחשב לאנדרואיד באמצעות כבל USB שמגיע עם המכשיר. זה הכל.
על מנת להעביר את אנשי הקשר מומלץ להוריד לאייפון שלכם אפליקציה בשם MCbackup. באמצעות האפליקציה מגבים את אנשי הקשר ושולחים את הקובץ המגובה למייל. לאחר מכן נכנסים למייל ממכשיר האנדרואיד שלכם, מורידים את הקובץ למכשיר, וזהו. אנשי הקשר שלכם עברו למכשיר החדש שלכם.

כשעוברים מאנדרואיד לאייפון:
כל שעליכם לעשות על מנת לבצע את המעבר הוא להוריד מחנות האפליקציות של גוגל את אפליקציית Move to IOS. האפליקציה תעביר לאייפון החדש שלכם את כל המידע ממכשיר האנדרואיד שלכם, אך ליתר ביטחון כדאי גם לגבות את המידע באופן ידני על המחשב באמצעות כבל. בנוסף, קחו בחשבון כי בעת העברת הנתונים לאייפון מאפסת האפליקציה את מכשיר האייפון שלכם, ואם מדובר באייפון משומש שכבר יש עליו מידע פירוש הדבר שהמידע הקיים עליו ימחק ויוחלף במידע שאתם מעבירים אליו. 

לאחר התקנת האפליקציה על מכשיר האנדרואיד שלכם, הדליקו את האייפון והחלו בהגדרות ראשוניות של המכשיר. כשתגיעו לחלק של "אפליקציות ומידע" בחרו באופציה של "העברת נתונים מאנדרואיד". את הקוד שיופיע לכם על האייפון העתיקו למכשיר האנדרואיד שלכם באפליקציה שהורדתם קודם לכן, וזהו. כל מה שנותר לכם הוא לבחור אילו נתונים אתם מעוניינים לגבות, ולתת לטכנולוגיה לעשות זאת בשבילכם.

מעבר מאנדרואיד


 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי