נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

5 סיבות לחופשה בחו"ל דווקא לאחר החגים

אחרי שכולם נחתו ועומס הקיץ נרגע, המחירים צונחים, הדילים מתחילים לצוץ במהירות מפתיעה וכשחוסכים על כרטיס הטיסה - יש יותר סיבות לצאת לשופינג

מערכת פלאפון | 11/10/18 | 14:49 | זמן קריאה: דקה

התקופה שבסיום החגים מתקשרת אצל רבים מאתנו לימים אפרוריים של עבודה או לימודים. אחרי שהתרגלנו לשגרת ערבי החג והחופשים, איך חוצים את המכשול הזה?
חישוב הזמן שנותר עד לחג הבא יכול להפוך לנעים יותר, אם יש איזו נסיעה לחו"ל שממתינה בפתח. במיוחד אם היא בסתיו.
5 הסיבות הבאות יבהירו למה חופשה סתווית היא הדבר שאתם הכי חייבים לעצמכם. 
 
1. כי הדילים הכי שווים כבר כאן – זה לא סוד שחופשה בתקופת החגים המבוקשת יכולה לעלות ביוקר. מחירי טיסות ומלונות עולים משמעותית לאור הביקוש, ואתם עלולים לשלם הרבה יותר ממה שתכננתם. אחרי שכולם נחתו ועומס הקיץ נרגע, המחירים צונחים והדילים מתחילים לצוץ במהירות מפתיעה. וכשחוסכים על כרטיס הטיסה, יש יותר סיבות לצאת לשופינג! 

 
2. כי אפשר לקנות יותר ולשלם פחות – אם העונה החשובה ביותר בלוח השנה שלכם היא עונת הסיילים, אתם לא לבד. גם אנחנו מסכימים שהאמנות המרתקת ביותר נמצאת במרכזי הקניות שבניו יורק או באאוטלטים שבמילאנו, ואפשר להתחיל ליהנות ממנה כבר עכשיו. כמה מהמבצעים החמים בבירות האופנה מתחילים עוד לפני תקופת הכריסמס, ושלל הטבות על מוצרים נוספים מקדימות את הבלאק פריידיי. אין ספק שלא תחזרו עם עודף מקום במזוודה.  
 
3. כי אין כמו סתיו אמיתי – טיול בחו"ל בחודשים החמים, בייחוד כשלא בכל מקום יש מיזוג, עלול להתגלות לעתים כרעיון פחות מוצלח. שהרי עם כל הכבוד, את הזיעה אנחנו מעדיפים לשמור לחדר הכושר ופחות לשאנז אליזה בפריז. הסתיו לעומת זאת, הופך יעדים רבים ברחבי העולם לגלויות מרהיבות של צבע. העלים הנושרים, הרוח הקרירה, ההזדמנות ללבוש את המעיל היפה ההוא... באמת צריך להמשיך? 


 
4. כי אפשר להיפרד מהתורים – כל טיול בעונת החגים מתחיל בחישוב הזמן שמתבזבז על המתנה בתור. החל מהתור לצ'ק אין בשדה התעופה, דרך בילוי של שעות בתורים לאטרקציות תיירותיות ועד לתור לקבלת החפצים מהדיוטי בנחיתה. רוצים שהזיכרונות שלכם מחו"ל יהיו מהטיול ולא מהתור שמוביל אליו? עכשיו זה הזמן לנסיעה רגועה ונעימה יותר.
 
5. להיות בחו"ל להרגיש בחו"ל -  זה נכון שאין כמו בבית, אבל כשהשפה הרשמית בכל סמטה בברצלונה הופכת לעברית, קל לשכוח שעברנו בכלל בטרמינל. הדרך לזכות מחדש בתחושת החו"ל המבוקשת ולהתערבב עם המקומיים היא לעלות על מטוס בתקופה שאחרי החגים. אולי אפילו תצליחו לתרגל שפה חדשה במסעדה בלי שהמלצר ישאל "אר יו פרום איזראל?" 
 
 
ואחרי שהזמנתם את הטיסה וארגנתם את המזוודה, לא שכחתם עוד משהו? כדי לא להיפרד מה-Waze, לשמור על קשר עם המשפחה בווטסאפ ולטייל כמו מקומיים בעזרת Google Maps, כדאי לדאוג לחבילת גלישה. עם מגוון חבילות החו"ל של פלאפון תוכלו למצוא את זו שמתאימה לכם בול, ולהעלות תמונות מעוררות קנאה לאינסטגרם בזמן שכולם בדרך למשרד... אז תגידו ביי לשביזות יום א'. 

 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי