נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

אפל מכריזה על IOS 11, שדרוגים בסירי ועוד חידושים

באירוע כנס מפתחים בסן חוזה הכריזה אפל כי במערכת ההפעלה העדכנית שלה יהיה ניתן לשמור הודעות במעבר בין מכשירים. בנוסף לכך, גם סירי זוכה לחידושים ולעתיד מזהיר  – היא תתרגם לאנגלית משפות שונות כמו צרפתית. בנוסף, אפל השיקה רמקול חדש, אייפד פרו ושני מחשבים.

מערכת פלאפון | 07/06/17 | 14:25 | זמן קריאה: 2 דקות

אז מה חדש ב IOS 11?
טים קוק, מנכ"ל אפל, הציג בכנס את מערכת ההפעלה החדשה לאייפון. כפי שאפשר לצפות מאפל שאוהבים לחדש וכך גם הפעם – מערכת ההודעות תשמור עותק של הודעות בענן של אפל בעת מעבר למכשיר חדש.  יתרה מזו, יכולות מערכת ההפעלה חודשו והיא תדחוס תמונות לנפחים קטנים יותר וכך תחסוך מקום במכשיר,  כחלק מפתרון להתמודד עם בעיית המקום באייפונים.

בד בבד, עם התקדמות הטכנולוגיה, יש צורך להתאים את החיים החדשים למובייל ומכאן החידוש הבא - מערכת תשלומים ובה ניתן להעביר כסף בהודעה טקסט פשוטה עם זיהוי של טביעת אצבע. וכן חייבים להביא את החידוש גם אל מערכת הבית החכם HOME KIT – ובמערכת ההפעלה החדשה יהיה ניתן לשתף שירים במספר רמקולים בבית – ועכשיו תדמיינו לעצמכם את הרגע הזה קורה. 



בנוסף לכל זה ואם זה עדיין לא מספיק, אפליקציית המפות שודרגה גם כן,  מי לא איבד את עצמו בדיזינגוף סנטר? כי כנראה זה קרה לטים קוק. והחל מעדכון הגרסא נוכל לראות חלקים פנימיים של קניון או שדות תעופה. 

החל מעדכון הגרסא של IOS 11 , כל אפשרויות הפתיחה והסגירה, ווליום ועוד יהיו בדף אחד שיכלול את כל אפשרויות של מרכז השליטה בעיצוב חדש.

חנות האפליקציות של אפל, "App Store" מקבלת מראה חדש לגמרי ובו נוספה לשונית "היום" שם יופיעו הודעות חשבות, אפליקציות חדשות ועוד.

ומה עם סירי
לדברי טים קוק, יש יותר מ-375 מיליון מכשירים שמריצים את סירי, העוזרת הדיגיטלית. אפל הוסיפו לה יכולות למידה והיא תדע לתרגם אנגלית לסינית, צרפתית, גרמנית, איטלקית וספרדית. סירי תדע לעשות יותר עם IOS 11, וניתן יהיה לנהל גם אפליקציות צד שלישי, סירי תדע לזהות את ההקשר של השיחה, את הקול שלכם, והכי חשוב - היא תדע מה תרצו בעתיד: באילו אפליקציות נרצה להשתמש, לענות להודעות,  תכיר את משמשיה הרבה יותר טוב מהמצב כיום. וכל זה כמובן בסנכרון לכל המכשירים ובצורה מאובטחת. 




יש עוד דברים חדשים על הפרק
כמובן. אפל הכריזה על אייפד פרו חדש שנכנס בין הגדלים הקיימים של 9.7 אינץ' ו-12.9 אינץ', בנוסף גם השיקה רמקול ביתי חדש והפתיעה כשהכריזה על דגמים חדשים למחשבי הiMAC המחשב החזק ביותר של אפל. וכמו תמיד, אנחנו מצפים להכרזות הבאות כי תמיד מלא בחידושים. 



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי