נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.


כל מה שצריך לדעת על  PELEPHONE CAR

טוב, איך משתמשים בזה?

איך מסנכרנים את המוצר לפלאפון שלי?
יש לפעול בהתאם למדריך המצורף לאריזה או לחילופין לפעול ע"פ סרטון ההדרכה שנמצא באפליקציה.
איך ניתן למצוא את השקע למוצר במכונית שלי?
השקע נמצא בכל רכב משנת 2004 ואילך, ברוב המקרים תוכל למצוא אותו באיזור שמתחת להגה ומעל לדוושות. הנה איור לדוגמא:
 
car plug
 מה זה קוד QR?
 קוד QR מאפשר הזנה של תוכן באופן פשוט יותר, באמצעות צילום. פשוט כוונו את המצלמה לריבוע הקוד ותופנו לאתר הרלוונטי (ראו דוגמא לקוד qr בתמונה המצורפת)
 
QR CODE

ok התקנתי מה עושים עכשיו?

איך אפשר לדעת שהמוצר פועל?
כאשר תכניס את המוצר למקומו הנורות בחלקו התחתון ידלקו (זה אומר שהוא החל להטען וגם שהמודם מתחיל את פעולתו).
כשהנורית הלבנה תידלק – ה WiFi זמין.
למה יש עיכוב בין מה שקורה ברכב לבין מה שמוצג באפליקציה?
עוברות מספר שניות בין פעולה של הרכב להצגתה באפליקציה, עם זאת, היות והמידע אמור לשרת משתמש אשר נמצא מחוץ לרכב, אין משמעות לעיכוב זה (הרי לנוהג ברכב המידע הזה מוצג ברכב עצמו).  
למה המוצר אינו משדר רשת WIFI ?
עליך לוודא כי אתה נמצא במקום פתוח עם קליטה סלולרית על מנת לאפשר למוצר "לדבר" עם העולם.
אני במקום פתוח ובכל זאת אי אפשר למצוא את רשת ה – WIFI, מדוע?
דרושות בין דקה לשתיים למוצר על מנת להפעיל את המודם ולהתחיל לשדר, בדוק שוב לאחר מספר דקות. עדיין יש בעיה? אפשר תמיד להשיג אותנו במוקד תמיכה במספר 160*  ללקוחות פלאפון או 1-800-050-160 ללקוחות חברות אחרות. או בצ'אט שלנו
האם ניתן להעביר את המוצר בין רכבים שונים ?
כן, אך בעת ניתוק המוצר, ההגדרות יחזרו להגדרות היצרן. אז כמובן תוכלו להגדירן שוב גם עבור הרכב החדש.
המוצר הזה בטוח לשימוש ? זה פולט קרינה ?
כמו כל המוצרים שפלאפון מביאה לשוק, גם המוצר הזה עבר את הבדיקות המחמירות ביותר בישראל (תקן אירופי) ונמצא בטוח לשימוש ברכב ואינו מסכן את היושבים בו או את הסביבה.

התקנתי, זה עובד, עכשיו מה?

יש לי נסיעות ארוכות, השימוש במוצר לא יגמור את חבילת הגלישה ?
השימוש באפליקציה Pelephone Car, המנהלת את המוצר, אינו צורך מחבילת הגלישה שמגיעה בחבילה. כמו כן, במידה ויש לכם את חבילה שכוללת את שירות Musix גם שימוש בהם אינו צורך מאותה חבילה. חבילת הגלישה שמצורפת למוצר משמשת אך ורק לגלישה באינטרנט נטו.
יש לי שני רכבים, אפשר לנהל יותר מרכב אחד?
ברור, תגיעו דרך תפריט הצד ל – "ניהול נהגים ורכב" שם תוכלו להוסיף גם נהגים (אשתך, בעלך, הילד וכו') וגם להוסיף רכבים. כדי להוסיף רכב תצטרכו, כמובן, רכיב נוסף.
אני רוצה לדעת כאשר הרכב עבר את ה – 100 קמ"ש איך אני עושה את זה ?
קל, דרך תפריט הצד (שלושת הקווים הקטנים בפינה הימנית העליונה במסך הבית) אתם צריכים לבחור את עולם "זהירות ובטיחות" ואז בשורה הראשונה תופיע שורה בשם "חריגת מהירות". לחצו עליה ותוכלו בעזרת משיכת הסמן העגול לקבוע את רף המהירות שבחריגה ממנו תרצו לקבל התראות. בסוף לחצו אישור ואתם מסודרים.
אני רוצה להסתכל על נסיעה שביצעתי לפני שבוע, איך אני עושה את זה
תוכלו לראות נסיעות שביצעתם עד חודש אחורה. 
דרך תפריט הצד, יש ללחוץ על עולם "מסלולים ומיקומים", שם ללחוץ על "כל הנסיעות" בתחתית המסך, אז יפתח מסך ובו היסטוריית הנסיעות של הרכב, תוכלו לבחור את הנסיעה הרצויה וללחוץ על "צפה".
איך עובדת התראת "שכחת משהו ברכב?" ?
חצי דקה לאחר שכיבית את הרכב תישלח הודעת Push עם השאלה "שכחת משהו ברכב?". שימו לב – יש להפעיל את ההתראה במסך "זהירות ובטיחות"
איך עובדת התראת "התנעת הרכב" ?
מיד עם התנעת הרכב, תישלח הודעת Push עם קול של רכב מניע. שימו לב – יש להפעיל את ההתראה במסך "עולם הרכב"

ואם זה לא עובד לי, מה עושים?

התקלקל לי המוצר, איפה אני יכול לתקן אותו ?
אל דאגה, אפשר להביא את הרכיב למרכז השירות הקרוב לביתך לבדיקה. במידה והרכיב הינו במסגרת האחריות ואינו ניזוק משימוש שאינו סביר, נוכל לבדוק אותו.
אפשר גם להצטרף לשירות התיקונים של Pelephone Car וליהנות משקט נפשי לכל אורך חיי המוצר.
ניתן להצטרף לשירות התיקונים בשיחה עם שירות הלקוחות שלנו במספר 160*
נגמרה לי חבילת הגלישה ב Pelephone Car, איך מוסיפים יכולת גלישה ?
אל תדאגו, יש שתי דרכים לחזור לרשת....
1. אפשר לעבור למסלול עם יותר GB כמו חבילת Pelephone Car Family ואז לקבל 50GB לחודש.
2. אפשר גם להוסיף תוספת גלישה שמתאימה לכם. תוכלי להגיע לעמוד הבחירה בלינק הזה : תוספות גלישה לבחירה.

 
לא עובד לי הרכיב, למי פונים?
קודם כל, אל דאגה אנחנו פה. תוכלו לקבל הדרכה בצ'אט שלנו עד שנגיע לפתרון ואפשר גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר 160*
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי