נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

Tello - רחפן צילום שיטיס את יכולות הצילום שלכם לגבהים חדשים

אוהבים לצלם? הגיע הזמן שתתקדמו לזווית צילום חדשה. הרחפן TELLO שמחובר לאפליקציה ידידותית במיוחד, הוא כל מה שאתם צריכים בחופשה, בטיול ואפילו ביום במשרד.

מערכת פלאפון | 02/08/18 | 12:08 | זמן קריאה: 2 דקות

אם לאחרונה השתתפתם בחתונה או באירוע משפחתי גדול, ייתכן שגם לכם יצא להבחין  ב"צלם" שמתעד את האורחים מלמעלה. הזמזום של רחפני הצילום כבר מזמן לא שייך רק לסרטים או לתוכניות טלוויזיה, וגם צלמי אירועים משתמשים בו בכל הזדמנות. בשעה שבעבר במרכזן של חתונות עמדו צילומי התקריב, כניסתם של הרחפנים למשחק הוכיחה שלפעמים צילום עילי עושה את כל ההבדל.

אבל למה לא להוסיף זווית צילום חדשה גם לטיול, בילוי מחוץ לבית או אפילו ליום עבודה רגיל? אפשרויות הצילום המתקדמות של השנים האחרונות, הפכו רבים מאתנו לצלמים במשרה כמעט מלאה. אנחנו משתמשים בסמארטפון כדי לתעד את היומיום שלנו, ומשתפים את התוצרים בווטסאפ או ברשתות החברתיות. כדי לזכות בזוויות צילום חדשות רבים מושיטים את היד למעלה או משתמשים במקל סלפי, אבל אין סיבה להסתפק רק בזוויות הללו. צלמים חובבים רבים כבר משתמשים ברחפנים, והגיע הזמן שגם אתם תטיסו את יכולות הצילום שלכם לגבהים חדשים.




שולפים וטסים

הרחפן TELLO יעניק לכם נחיתה רכה בעולם רחפני הצילום, גם אם לא התנסיתם בו בעבר. תוכלו לצלם באמצעותו וידאו וסיטלס ברמה גבוהה, ולשתף את התוצרים במדיה החברתית מהמכשיר הנייד שלכם. כל מה שנחוץ כדי לצאת לדרך הוא סמארטפון והאפליקציה TELLO APP, אפליקציה ידידותית, נוחה וקלה לשימוש. 

התחלה קלה – רוצים להתחיל? תוכלו להטיס את TELLO על ידי השלכתו באוויר, והוא גם יוכל להמריא ולנחות על כף ידכם. הרחפן יכול לצאת לטיסה של עד כ-13 דקות, ולהגיע לטווח טיסה של עד כ-100 מטרים.

וידאו וסטילס איכותי –  TELLO מאובזר במצלמת וידאו באיכות 720p HD, ומאפשר לצלם סטילס באיכות 5MP. כמו כן הוא כולל גם שתי אנטנות, שמאפשרות שידור וידאו יציב יותר. תוכלו לצלם באמצעותו קטעי וידאו קצרים במעגל, °360 ו-UP & AWAY.

8D Flips – אפילו פעלולים באוויר מעולם לא היו פשוטים יותר לביצוע. פשוט החליקו על המסך, והרחפן יבצע טריק אווירי.

וכמובן, בטיחות לפני הכל – באמצעות מערכת Vision Positioning, תוכלו ליהנות מטכנולוגיה חכמה המאפשרת ריחוק מדויק של הרחפן. ההמראה והנחיתה האוטומטית של הרחפן מתאפשרים בלחיצה אחת, והוא נוחת בבטחה גם במקרה של איבוד החיבור איתו. 

מוכנים לתפוס את הרגע מזווית חדשה? פלאפון מביאה לכם את TELLO בתנאים שווים במיוחד, שיעשו לכם חשק לצאת לטיסה בפארק, במשרד או אפילו בבית. 



 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי