נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

טעויות שלא עושים במבצעי קניות ברשת 

מי שנפל על הזמנה לא מוצלחת בבלאק פריידי או בסייבר מאנדיי יודע שזול זה לא הכל. רגע לפני הטירוף כדאי שתכירו כמה טעויות ששופהוליקים אמיתיים מצליחים להימנע מהן.

מערכת פלאפון | 28/10/18 | 11:09 | זמן קריאה: דקה

חגיגת השופינג ברשת שמגיעה אלינו החל מנובמבר, היא הזדמנות להדליק את הסמארטפון ולפתוח את הארנק. קשה לסרב למבצעים של הבלאק פריידי או הסייבר מאנדיי, אבל כל מי שנפל על הזמנה לא מוצלחת יודע שזול זה לא הכל. רגע לפני טירוף הקניות כדאי שתכירו כמה טעויות ששופהוליקים אמיתיים מצליחים להימנע מהן. מדובר בכללים חשובים שיהפכו את מסע הרכישה שלכם ליעיל, משתלם ובעיקר בטוח. 
 
1. לא מתפתים לכל מבצע – מכונת הקפה שתמיד רציתם צצה במחיר אטרקטיבי במיוחד, וג'ינס המעצבים שחיפשתם בגוגל מוצע במבצע חד פעמי. לפני שאתם ממהרים ללחוץ ולקנות, ודאו מהו האתר שעומד מאחורי המוצרים. קראו עליו חוות דעת, וזכרו שאם אתר לא מזוהה מציע מבצע שובר שוק – ייתכן שמדובר בתרמית. בחלק מהמקרים תפלו על חיקוי באיכות גרועה, ובאחרים אתם עלולים לשתף את פרטי האשראי עם גורמים לא רצויים. 
 
2. לא מוסרים פרטים לפני שבודקים – אז אתם מקפידים לקנות רק מאתרים מומלצים, אבל מה קורה שדווקא אתר הקניות האהוב עליכם שולח מייל עם מבצע חד פעמי? גורמים רבים מתחזים לאתרים מוכרים, ופונים לגולשים באמצעות קישורים אותם הם שולחים במייל. על מנת להגיע למוצר שהם מציעים בהנחה, הם מבקשים מהגולש להזין את פרטי ההתחברות שלו לאותו אתר. מדובר בפתח ל"פישינג" של פרטים אישיים, שעלול להוביל את הגורמים אל פרטי האשראי שלכם. 

 
3. לא חוסכים זמן על מדידות – הקנייה ברשת אמנם חוסכת את הביקור בתא ההלבשה, אך לעתים גוררת עמה הזמנת בגדים שלא מתאימים לנו. מעבר לחברות עמוקה עם טבלת המרת המידות, שמשתנה בין אתר אמריקאי לבריטי למשל, מומלץ למדוד את עצמכם עם סרט מדידה ולהכיר את ההיקפים שלכם. כך תוכלו להגדיל את הסיכויים להזמין את הבגד המתאים, דבר שיעיל במיוחד כשמדובר באתרים סיניים. כמו כן, בדקו את מדיניות ההחזרה ואת עלויות המשלוח של המוצרים שאינכם מעוניינים בהם. בחלק מהאתרים היא ידידותית מאוד, באחרים תעלה לכם סכומים לא מבוטלים.
 
4. לא מורידים כל אפליקציה – גולשים רבים מתקינים על מכשיר הסמארטפון שלהם אפליקציות שונות, ביניהן כאלה שמיועדות לקניות. הבעיה היא שמעטים מאתנו בוחנים את ההרשאות שאנו מעניקים לכל אפליקציה, ואת השימושים שהיא עלולה לעשות במידע האישי שבמכשיר שלנו. כמות ההורדות של אפליקציה מסוימת לא מעידה על כך שהיא מגיעה בהכרח ממקור אמין, וישנן גם אפליקציות שמתחזות בשם לאפליקציות מוכרות. 
 
5. לא שוכחים להוציא מחשבון – כאשר מדובר במוצר שנרכש מאתר בחו"ל, צריך להוציא מחשבונים  רגע לפני התשלום. המחיר שמופיע באתר עשוי להיראות אטרקטיבי מאוד, אבל אל תשכחו את ההוצאות הנלוות על דמי משלוח וכמובן גם על מיסים. על מנת להימנע מהפתעות ברגע שהמוצר מגיע לארץ, יש לבצע רכישה על סכום של מתחת ל-75 דולר. ייתכן שגובה ההנחה ברשת עדיין יגרום למוצר יקר יותר להיות אטרקטיבי לרכישה, אבל רכישה כזו תאלץ אתכם לשלם גם מע"מ, מס קנייה, ובמקרים מסוימים גם מכס. 

 
בשפע המבצעים ואתרי הקניות, קל מאוד ליפול לעסקה לא בטוחה. כדי ליהנות מחוויית קנייה שקטה, אתם מוזמנים להכיר את פלאפון Cyber. מדובר בשירות מתקדם שמיועד להוריד את מפלס הדאגה ולהגן מפני הונאות וגניבת מידע ברשת. לחצתם על קישור לא מוכר? אם מדובר באתר חשוד או בניסיון להוריד קובץ נגוע, תקבלו התראה בזמן אמת והגלישה לאתר תחסם. בעת הורדת אפליקציות, תקבלו התראה על רמת האבטחה והפרטיות שלהן. השירות גם ימנע התקנה של תוכנות זדוניות בהן וירוסים, רוגלות, תוכנות פרסום ועוד. לכם רק נשאר להחליט מה לקנות...
 
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי