נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

אפליקציית טלגרם – מה קורה באפליקצייה שכולם מדברים עליה? 

טלגרם היא אפליקציית צ'אט חינמית. היא הפכה לאפליקציה מועדפת על משתמשים רבים ותפסה תאוצה גם בישראל, בזכות אופן העברת המסרים המוצפנת שהיא מציעה והשימוש בבוטים.

מערכת פלאפון | 02/09/18 | 11:08 | זמן קריאה: דקה

ייתכן שכבר יצא לכם לשמוע על אפליקציית טלגרם, ואולי אפילו הציעו לכם להצטרף אל קבוצה שנפתחה בה סביב תחביב או נושא מסוים. אבל בעולם בו כמות האפליקציות שיש לכל אחד מאתנו במכשיר גדולה כל כך, במה היא שונה מהשאר ולמה רבים מעדיפים אותה על פני אחרות? 

טלגרם מ-א' ועד ט'

טלגרם היא אפליקציה חינמית שתומכת במכשירי אנדרואיד ואייפון, ומתאימה גם לשימוש מהמחשב. היא הפכה לאפליקציה מועדפת על משתמשים רבים ותפסה תאוצה גם בישראל, בזכות אופן העברת המסרים שהיא מציעה. להבדיל מאפליקציות אחרות שמיועדות לניהול שיחות, טלגרם מאפשרת העברת מסרים באופן מוצפן ולכן מתאימה למי ששם דגש על פרטיות. 



בעולם בו המהירות והפרטיות חשובים כל כך, הפכה האפליקציה לכלי להעברת חדשות ולניהול דיונים בשלל נושאים. אנשים פרטיים או גורמים שונים יכולים לפתוח בה קבוצות בעלות כמות משתמשים גדולה במיוחד (יותר מאשר בווטסאפ למשל), ולהעביר להם התראות מסביב לשעון. 


המשתמשים בקבוצות יכולים למחוק הודעות שכתבו, ואפילו להגדיר זמן מחיקה עתידי שלאחריו ההודעה תימחק באופן אוטומטי. בנוסף, בעת ההרשמה לטלגרם מספיק להזין כינוי בלבד. המשמעות היא שאנשים שמשוחחים זה עם זה יכולים לעשות זאת באופן אנונימי לחלוטין, משום שהם אינם נדרשים לחשוף מספר טלפון או פרטים אישיים נוספים. 

בוטים – מה הם עושים?

אם ניתן לשוחח עם משתמשים אחרים, למה לא להיעזר בהם לצרכים שונים? אפשרות מובילה שקיימת בטלגרם היא השימוש בבוטים, שישמחו לעמוד לשירות כל משתמש בלחיצת כפתור פשוטה. בוט הוא בעצם כלי אוטומטי, שיכול לתקשר עם משתמשים אחרים באמצעות פקודות שהיוצרים שלו הגדירו לו מראש. 

בוטים יכולים לבצע מגוון פעולות, החל מחיפוש מידע ועד למענה מקיף על שאלות. עם חלק מהבוטים ניתן לתקשר מתוך הקבוצה שבה אתם נמצאים, ועם אחרים ניתן להתחיל בשיחה לאחר לחיצה על קישור שמוביל אליהם ישירות. השיחה עם הבוט תחל לאחר שהמשתמש יכניס את הצירוף "start/". 




משוחחים עם פלאפון – עכשיו גם בטלגרם

פלאפון שמחה להקל על לקוחותיה שנעזרים בשירותים דיגיטליים באופן יומיומי, ולהגיע עד לפלטפורמות בהן הם משתמשים. כדי לעשות זאת, פיתחנו בוט שמצטרף למערך שירותי הלקוחות של החברה וממתין לכם בטלגרם כבר עכשיו. ערוץ השירות בטלגרם מאפשר לקבל מידע ראשוני ומהיר במגוון נושאים: תיקונים, רכישת חבילות חו"ל, הוספת נפח גלישה, מעבר בין מסלולים ועוד. לאחר בחירת הנושא המבוקש, תופנו ישירות אל המידע הנחוץ לכם באתר של פלאפון או בחנות המקוונת.  

ערוץ הטלגרם של פלאפון מצטרף לשלל הערוצים הדיגיטליים שאתם יכולים להיעזר בהם כיום, החל מפנייה בפייסבוק ועד לשירותי ווטסאפ עסקים. הבוט שלנו ישמח לענות על כל שאלה שלכם, ואתם מוזמנים להיפגש איתו בטלגרם.
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי