בעלי עסקים?
עם +pelephone car plus
ההגה בידיים שלכם

חדש - ממשק אינטרנטי להפעלה נוחה מכל מחשב
חווית נסיעה עם רשת WiFi ברכב
איזו חבילת pelephone car מתאימה לך יותר?
2 GB
2GB
25.90 לחודש
להזמנה ›
2500 דקות ו- SMS רכיב pelephone car wifi 24/7 ברכב אפליקציה לסמארטפון ממשק ניהול אינטרנטי
הכי נמכר
50 GB
50GB
39.90 לחודש
להזמנה ›
2500 דקות ו- SMS רכיב pelephone car wifi 24/7 ברכב אפליקציה לסמארטפון ממשק ניהול אינטרנטי
15 GB
15GB
35.90 לחודש
להזמנה ›
2500 דקות ו- SMS רכיב pelephone car wifi 24/7 ברכב אפליקציה לסמארטפון ממשק ניהול אינטרנטי
בחירת חבילה בחירת חבילה בוחרים חבילה רצויה
ומצטרפים אליה באמצעות נציג
או כאן באתר
 
הורדת האפליקציה הורדת האפליקציה מורידים את האפליקציה לסמארטפון
בהתאם למערכת ההפעלה
 
חיבור המוצר לרכב חיבור המוצר לרכב מחברים את המוצר לשקע הנמצא לרוב
באזור שמתחת להגה ומעל לדוושות

לסרטון ההתקנה >
 
סרטון אנבוקסינג
הסבר על המוצר
ועוד הרבה דברים חכמים

שאלות ותשובות

איך הממשק הזה יכול לעזור לי?
• תצוגה על מסך גדול יותר
• פיצול מפות לטובת שליטה בכלי רכב מרובים
• צפייה בנתונים רבים יותר בו זמנית
מה ההבדל בין האפליקציה לממשק הניהול החדש?
טבלה טבלה
האם שינויים שאני עושה בממשק יביאו לשינוי גם באפליקציה?
לא, בממשק ניתן לראות יותר מידע על יותר רכבים ולכן יש יתרון משמעותי לממשק בהיבט הזה.
יש לי שני רכבים, אפשר לנהל יותר מרכב אחד?
ברור, תגיעו דרך תפריט הצד ל – "ניהול נהגים ורכב" שם תוכלו להוסיף גם נהגים (אשתך, בעלך, הילד וכו') וגם להוסיף רכבים. כדי להוסיף רכב תצטרכו, כמובן, רכיב נוסף.
איך עובדת התראת "שכחת משהו ברכב?" ?
חצי דקה לאחר כיבוי את הרכב תישלח הודעת Push עם השאלה "שכחת משהו ברכב?". שימו לב – יש להפעיל את ההתראה במסך "זהירות ובטיחות"
איך עובדת התראת "התנעת הרכב" ?
מיד עם התנעת הרכב, תישלח הודעת Push עם קול של רכב מניע. שימו לב – יש להפעיל את ההתראה במסך "עולם הרכב"
אחרי עדכון הגרסה, האפליקציה לא מראה לי נתונים מהרכב, מה עושים?
יש לבצע את הפעולות הבאות כאשר הרכב מונע:
• ללחוץ על תפריט הצד (3 קווים בצד ימין למעלה)
• לבחור "איפוס הגדרות"
• ללחוץ על "אישור"
איך אפשר לדעת שהמוצר פועל?
כאשר תכניס את המוצר למקומו הנורות בחלקו התחתון ידלקו (זה אומר שהוא החל להטען וגם שהמודם מתחיל את פעולתו).
כשהנורית הלבנה תידלק – ה WiFi זמין.
אני במקום פתוח ובכל זאת אי אפשר למצוא את רשת ה – WIFI, מדוע?
דרושות בין דקה לשתיים למוצר על מנת להפעיל את המודם ולהתחיל לשדר, בדוק שוב לאחר מספר דקות. עדיין יש בעיה? אפשר תמיד להשיג אותנו במוקד תמיכה במספר 160*  ללקוחות פלאפון או 1-800-050-160 ללקוחות חברות אחרות. או בצ'אט שלנו
האם ניתן להעביר את המוצר בין רכבים שונים ?
כן, אך בעת ניתוק המוצר, ההגדרות יחזרו להגדרות היצרן. אז כמובן תוכלו להגדירן שוב גם עבור הרכב החדש.
אני רוצה לדעת כאשר הרכב עבר את ה – 100 קמ"ש איך אני עושה את זה ?
קל, דרך תפריט הצד (שלושת הקווים הקטנים בפינה הימנית העליונה במסך הבית) אתם צריכים לבחור את עולם "זהירות ובטיחות" ואז בשורה הראשונה תופיע שורה בשם "חריגת מהירות". לחצו עליה ותוכלו בעזרת משיכת הסמן העגול לקבוע את רף המהירות שבחריגה ממנו תרצו לקבל התראות. בסוף לחצו אישור ואתם מסודרים.
אני רוצה להסתכל על נסיעה שביצעתי לפני שבוע, איך אני עושה את זה
תוכלו לראות נסיעות שביצעתם עד חודש אחורה. 
דרך תפריט הצד, יש ללחוץ על עולם "מסלולים ומיקומים", שם ללחוץ על "כל הנסיעות" בתחתית המסך, אז יפתח מסך ובו היסטוריית הנסיעות של הרכב, תוכלו לבחור את הנסיעה הרצויה וללחוץ על "צפה"
לא עובד לי הרכיב, למי פונים?
קודם כל, אל דאגה אנחנו פה. תוכלו לקבל הדרכה בצ'אט שלנו עד שנגיע לפתרון ואפשר גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר 160*
בכפוף לתנאי השירות והחבילה. יתר התנאים מפורטים בהסכם. החומרה וחבילת התקשורת ניתנים לרכישה בנפרד ואין חובה לרכוש את שתיהן.
השירות בתשלום, בכפוף לתנאיו ולאזורי הכיסוי של רשת פלאפון. השימוש בשירות כרוך ברכישת רכיב נפרד בתשלום והתקנתו. WIFI – בהתאם לנפח חבילת הגלישה הנבחר בשירות .איתור הרכב – לא בחניון תת קרקעי.
ככל ומצוין שהשליחות בחינם – בכפוף לאזורי הכיסוי של חברת השליחויות ולמעט הישובים המפורטים כאן, אליהם השליחות הינה בתוספת תשלום של 100 ₪.

תעריפים

בניתוק השירות ימשיכו התשלומים עבור הרכיב עד סיומם.
 
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי

נגישות איפוס

שינוי רקע
שינוי גודל טקסט