נגישות Accessibility איפוס Reset En עב

שינוי רקע Background change
שינוי גודל טקסט Resize text

משוב נגישות

טופס זה נועד להזנת משוב בנושא נגישות בלבד.
לתשומת ליבכם – לא יינתן מענה לפניות בנושאים אחרים.

5 המקומות שיעשו לכם את הסטורי

כולנו מכירים את הפילטרים באינסטגרם ההופכים את התמונות לאמנות. למרבה המזל, המקומות הבאים כה פוטוגניים, ייחודיים ומרשימים, שיישאר לכם רק לצלם ולהעלות לסטורי.

מערכת פלאפון | 09/07/19 | 10:36 | זמן קריאה: דקה

עולם האפליקציות והרשתות החברתיות, שהאינסטגרם בראשם, הפך רבים מאיתנו לצלמים לכל דבר. הרצון לתעד ולשתף את חיי היומיום שלנו עם חברים נעשה מובן עוד יותר כשמדובר ביציאה לחופשה - אבל מהם היעדים המושלמים באמת? בשיתוף עם בלוגריות טיולים מהמובילות בארץ, אספנו עבורכם את 5 היעדים הכי אינסטגרמיים בעולם:
 
1. קי-ווסט
 
קשה לעבור בין כל התמונות באינסטגרם בלי להיתקל בתמונה שצולמה על אי, ואם עדיין אין לכם כזו – החופשה הקרובה היא הזמן להתחיל. קי ווסט הוא אחד מבין קבוצת איים שזכו לשם "הפלורידה קיז", והמיקום המצוין שלו מדרום לפלורידה הופך אותו ללוקיישן המושלם בעיני חובבי אקלים טרופי. לכם רק נותר לארוז בגד ים, כובע והרבה חיבה לאלמוגים ודגים. בייחוד אם אתם נהנים מצלילות.
 
בסטורי שלנו: אפילו המסע לכאן, עבור מי שיבחרו להגיע בנסיעה ממיאמי לאורך כביש 1, הוא אחד מהפוטוגניים ביותר שתחוו. הכביש הבודד יכניס אתכם לאווירה השלווה והמבודדת, ויכין אתכם לקראת יעד שמתהדר בחופים עוצרי נשימה, שמש, קוקטיילים וטבע ימי שאין דומה לו באף מקום אחר. 

דנה מושקוביץ גלבוע, מאחורי הבלוג Flying Dana

2. ונציה
 
נדמה שבלתי אפשרי להישאר אדישים ליעד שנחשב לאחד מהרומנטיים ביותר באירופה, אם לא בעולם כולו. השילוב בין התעלות העתיקות, האדריכלות עוצרת הנשימה והגונדולות הקסומות, הופך כמעט כל נקודה בעיר הזו לאינסטגרמית במיוחד, והדרך הטובה ביותר לגלות ולתעד אותה היא באמצעות שיטוט בין סמטאותיה. 
 
בסטורי שלנו: רוצים לתת לעוקבים שלכם להאמין שהם נכנסו לאגדה? בקרו בקא' ד'אורו או "בית הזהב", אחד מהארמונות המרשימים והעתיקים בוונציה. את הנופים הנפלאים של העיר תוכלו לתעד מגשר ריאלטו המפורסם או מגשר האנחות שמעל לתעלת פאלצו. ועדיין לא דיברנו על הצבעוניות של השוק, אופנת הרחוב המדויקת והגלידה האיטלקית שמוכיחה שטעם יכול לעבור בתמונות.

גל זוטא מאחורי הבלוג Gal meets world

3. פינלנד

היעד הבא שלנו מוקדש למי שתמיד רצה לצלם גלויה בעצמו. וכשמדובר בחובבי אינסטגרם, אלה בעצם כולנו. בתור מי שידועה כ"ארץ אלף האגמים" פינלנד מתגאה באגמים צלולים בגווני כחול שלא ידעתם שקיימים, שלצידם מצודות עתיקות, מבצרים ימיים ופארקים לאומיים יפהפיים. זה גן עדן אמיתי לחובבי טיולים, הליכות או רכיבה על אופניים, אבל גם למי שפשוט רוצה להיחשף לטבע מרהיב, להירגע ולמלא מצברים. 

בסטורי שלנו: 50 גוונים של אגמים, אבל לא רק. תוכלו ליהנות גם מטיול בעיירות ציוריות ונעימות, מפארקי שעשועים נפלאים ואפילו מביקור בפארק עולם המומינים שממוקם על האי קאילו, שפועל לאורך הקיץ וכולל בין היתר העתק בגודל מלא של בית המומינים.


דנה מושקוביץ גלבוע, מאחורי הבלוג Flying Dana

4. סרי לנקה

כשמדברים על יעדים שלא רק שאינם זקוקים לפילטרים אלא שמגלים בהם גוונים נוספים שלא ידענו שקיימים במציאות, סרי לנקה היא ללא ספק דוגמה בולטת. מעבר ליעד המושלם לחופשת בטן-גב נהדרת על חופים זהובים, תוכלו לשלב בה בין שלל אטרקציות שילוו אתכם בזיכרון זמן רב לאחר שתחזרו ארצה. היתרון המשמעותי של סרי לנקה הוא שלא משנה באיזה כיוון תבחרו לטיול שלכם, תמיד תופתעו מהיופי שיתגלה לפניכם.

בסטורי שלנו: מטעי התה, הגבעות המוריקות, שמורות הטבע המרהיבות שבאזור, המקדשים המקומיים והמפגש עם בעלי החיים. כל זה, אם תצליחו כמובן לעזוב לרגע את החופים האינסופיים... 



רעות שוקר מאחורי הבלוג Sugar Travel

5. קייפטאון

אם טרם ביקרתם בעיר הזו שבדרום אפריקה, אתם צפויים להתאהב. היעד האחרון שלנו ברשימה, ידוע במזג אוויר חמים שידידותי מאד לתיירים חובבי קיץ, וניתן ליהנות בו מנופים מדהימים, צמחייה מרשימה, חופים נפלאים ונקודות תצפית שיאפשרו לכם להתרשם מהם מלמעלה. אגב, קייפטאון מתבלטת גם בחיי לילה שיקשו עליכם להירדם מוקדם.

בסטורי שלנו: הר השולחן, אחד מהמקומות המרשימים ביותר בקייפטאון, אם לא המרשים ביותר. הצורה השטוחה והמאוזנת של חלקו העליון העניקה לו את השם הזה, וההגעה לפסגה שלו תאפשר לכם להיחשף (ולתעד) נוף עוצר נשימה שלא תוכלו לשכוח. 



דנה מושקוביץ גלבוע, מאחורי הבלוג Flying Dana

מוכנים לצלם?

אז אחרי שבחרתם יעד, סימנתם תאריכים והחלטתם בדיוק מה תרצו לראות, כדאי לוודא שברגע האמת תוכלו לתעד ולשתף את חבריכם בכל הכיף הזה. גם בפלאפון מחכים לחופשות בחו"ל לאורך כל השנה, ולכן מציעים לכם גם חבילות גלישה שיאפשרו לכם להישאר מחוברים לכל מה שחשוב, הכוללות - גלישה חופשית באינסטגרם, בפייסבוק, בוואטסאפ ובאפליקציות נוספות, לצד דקות שיחה ו-SMS בכמות הרצויה לכם. נשאר לכם רק לבחור בחבילה המתאימה  ולהכין את הפיד לתמונות! לפרטים נוספים ורכישה
 

כתבות נוספות מהבלוג שיעניינו אותך:

תגובות ({{comments.length}} תגובות) מכילה תוכן ללא תוכן
הוסף תגובה
שדה חובה
שדה חובה
חרגת מ-1000 תוים
תגובתך התקבלה ותפורסם בעמוד זה בהקדם האפשרי
אירעה שגיאה בביצוע הפעולה
  1. {{ comment.subject }}
    {{ comment.fullName }} ({{ comment.createDate }})
    {{ comment.content }}
אנחנו כאן בשבילך
איך נוח לך ליצור איתנו קשר?
WhatsApp WhatsApp SMS מייל הזמנת שיחה הזמנת שיחה טסים לחו"ל פעולות בשירות עצמי פייסבוק מסנג'ר איתור
מרכזי פלאפון
מוקדים
טלפוניים
זימון תור
למרכזי פלאפון
פעולות בשירות העצמי פעולות בשירות העצמי